Livrarea produselor
Livrarea comenzilor se face prin firma de curierat.
Termenul de livrare va fi de 1-4 zile lucrătorare. În cea mai mare parte a cazurilor livrarea se face în 24 de ore din momentul confirmării comenzii. Din pacate vor exista și situații în care un produs nu-l vom putea livra în 24 de ore deoarece, există posibilitatea să nu-l mai avem pe stoc, iar în acest caz, un repezentant Homio, o să vă contacteze telefonic ca să vă comunice termenul aproximativ de livrare sau posibilitatea înlocuirii produsului.
Costul livrării
Pentru comenzile de până în 150 de lei, costul de livrare este 15 LEI.
Pentru comenzile ce depășesc 150 LEI, LIVRAREA ESTE GRATUITĂ.
Returul Produselor
La Homio ai timp suficient să te răzgândești în caz că nu ești convins că ai făcut alegerea perfectă. Dacă produsul achiziționat nu corespunde așteptărilor tale, poți returna produsul iar noi iți oferim 2 opțiuni: fie îți returnăm suma de bani, fie poți folosi banii proveniți din stornarea produsului pentru achitarea altui produs.
În cazul în care în urma unui retur valoarea comenzii inițiale scade sub 150 de lei, în acel moment nu veți mai fi eligibil pentru serviciul de transportul gratuit, prin urmare, din suma restituită vor fi reținuți 15 lei (contravaloarea taxei de transport).
RETURNAREA PRODUSELOR SE SUPUNE URMĂTOAREI LEGI:
Ordonanței nr.130 din 31 august 2000 completată prin legea nr.51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonanței Guvernului nr.130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță:
“Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la comandă, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.”
Pentru returnarea produsului trebuie să notificați în scris acest lucru al adresa de email comenzi@homio.ro. Numai cererile scrise se vor lua în considerare.
Cheltuielile de returnare și comisioanele bancare vor fi suportate de cumpărător și se vor scădea din suma de returnat.
Produsul va fi returnat împreună cu factura de achiziție și certificatul de garanție, toate în original.
Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiții perfecte, inclusiv ambalajul și accesoriile aferente.
Produsul se va returna prin prezența personală la sediul Homio sau se va trimite prin curierat rapid, taxele de curierat fiind suportate de către client. (conform Ordonanței nr.130 din 31 august 2000 completată prin legea nr.51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonanței Guvernului nr.130/2000)
Produsele care nu sunt conforme specificațiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise în care se va specifica natura lipsei de conformitate.
NU SE POT RETURNA URMĂTOARELE CATEGORII DE PRODUSE:
Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobituri, zgârieturi, șocuri, material zgâriat, rupt sau tăiat, etc.
Conform ordonanței mai sus menționate, politica de returnare a produselor în termen de 14 zile lucrătoare SE APLICĂ NUMAI PERSOANELOR FIZICE ȘI NUMAI ÎN CAZUL PRODUSELOR LIVRATE PRIN CURIER, ADICĂ PRODUSELE LIVRATE LA CLIENT DE ECHIPA Homio NU POT FI REFUZATE.